maanantai 11. kesäkuuta 2012

Kesärutiinit

Mami laittoi tämän postauksen tunnisteisiin sanat kesä ja rutiinit. Ytimekkäästi kyse on kesärutiineista. Nimittäin, kun minä pääsen ulos, niin minulla on ihan pakonomainen tarve päästä HETI kellahtamaan pihakivetykselle (myös oheisen autotien asfaltti kelpaa, mutta mami ei tykkää siitä). Tämä siksi, että kaikkinainen sisällä turkkiin tarttuva pöly kutittaa mun mielestä mua ihan hirveästi. Pihakivetyksellä kun kieriskelee parit kerrat heti alkuun ja toistamiseen hieman myöhemmin, niin jo vain helpottaa.
Mamin mielestä vaan lopputulema ei voi olla yhtään vähemmän kutittava. Minä olen asiasta ihan eri mieltä, ei nuo heinät mua kutita. Mami ja mamin harja on sitä varten, että nämä ulkonäköä hieman häiritsevät seikat sitten poistetaan vuorostaan sisälle mentyä.
Myös mullassa ja hiekassa kieriskely auttaa erinomaisen hyvin, mutta siihen tarjoutuu harvemmin mahdollisuus, kun siitäkään mami ei erityisemmin pidä. Ei kuulemma halua itse nukkua sitten multa/hiekkasängyssä. Ihme tekosyitä.

Ei kommentteja: