tiistai 3. maaliskuuta 2009

Minä ja minun mahani

Tässä se maha nyt sitten on. Kuvat otettu siinä vaiheessa, kun raskauden puoliväli alkoi olla aika lähellä eli 4,5 viikon jälkeen. Painoa oli kertynyt tähän mennessä 800 g lisää lähtötilanteeseen nähden. Mamin mielestä mun maha on nyt ihan eri mallinen verrattuna ekaan raskauteen. Silloin kuulemma olin kuin tennispallon nielaissut, nyt on sitten sellainen isompi ja joka suuntaan levinnyt tyyny mahassa. No, mamin vertauskuvat voi jättää ihan omaan arvoonsa ja katsoa nyt vaan kuvia, jotka esittelevät mahani vähän eri kulmista. Säde on ollut hieman pahoillaan siitä, että minun kasvava mahani on nyt kaiken huomion keskipisteenä. Tosin eihän asian laita nyt ihan niinkään ole, kyllä se tenava osaa oman osansa huomiosta ottaa... No joka tapauksessa ensi kerralla keskitytään Säteeseen hänen lempipaikkojen muodossa. Tytteli halusi niin kovin esitellä niitä ja poseerasi niin polleana kameran edessä.

1 kommentti:

Kuu-Katjaana kirjoitti...

Ihana masu <3, rapsutuksia sinne vasemmalle ja oikealle kyljelle eli niille kaikille kahdeksalle pikku pallerolle siellä XD.