sunnuntai 10. toukokuuta 2009

Viikon 5 suuri tapahtuma

Voitteko kuvitella, meidän mami on kyllä poikkeuksellisen hidas tajuamaan, mitä minä haluan.. Sillä meni oikeasti 5 viikkoa tajuta, että minä haluan muuttaa pentujen kanssa olohuoneeseen ihan koko päiväisesti. On tää taas tätä, mutta minkäs teet - itsehän osani taannoin valitsin.. Mutta siis, nyt hän viimeinkin tajusi, kuulemma ei enää jaksanut valvoa yhtään ylimääräistä yötä kuunnellen mun mekastusta oven takana. Me olemme siis muuttaneet viikon 5 kunniaksi ja koko alakerta on vallattu. Ja mami sai nukkua yönsä rauhassa, joten kaikki ovat tyytyväisiä. Isosisko Säde on myös ottanut pikkusiskonsa hyvin vastaan. Minulle se vähän yrittää uhitella, että tää alakerta kuuluu sit hänen ja pikkusiskojen hallintaan. Nooh, antaa sen olla vähän aikaa siinä uskossa - kyllä mä vielä sen kaapin paikan näytän. Tämä oli niin iso uutinen, että muuta ei varmasti tarvitakaan. Paitsi se, että vauvat saivat oman pienen kiipeilypuun ja se vallattiin saman tien. Lopuksi sitten ne kuvat, viikon 5 touhuista löytyy albumi täältä. Tosin tähän on kyllä pakko laittaa maistiaisiksi tämä sinityttösen taidonnäyte - meillä osataan seisoa kahdella jalalla:

3 kommenttia:

Kuu-Katjaana kirjoitti...

Täältä ylhäältä näytät sinä maan matoselta, iton kittan pelspektiivistä.

Päivi kirjoitti...

Siis, mä en oo ikinä nähnyt mitään näin ihanaa kuvaa! Aamupäivähän tähän menee, kun tätä kahdella tassulla kävelijää ihastelee.

Karvalapset kirjoitti...

Voi miten täydellinen kuva pienen kissan olemuksesta. Pyöreä, pörröinen, isotassuinen, ajoittain hieman haparoiva hulllllllja peto! :D Ihana!