perjantai 25. syyskuuta 2009

Iltahellyyttä, tai jotain =)

Huomasin tuossa joku kerta, että emme olekaan pitkään aikaan muistaneet teitä vaaleanpunaisilla hellittelytunnelmilla. Joten jos käynnistettäisiin valmistautuminen viikonloppuun sitten meidän iltahellittelykuvilla ja Säteen kertomana.

Ai olen vai sun paikalla, isukki? Sorry vaan, mitäs lähdit kameraa hakemaan. Ei kantsi lähteä muualle, jos ei halua menettää paikkaansa Jokos olis mun vuoro päästä itse asiaan? Jo vain, viimeinkin mami hellitti ja mä pääsin hellimään omaa rakasta emoani. Pikku hiljaa hivuttaudun tänne huvituttia päin... juuh, mami ei huomaa mitään ja emo on liian haltioissaan mun polkutaidoista.... jepjep, tänään on mun onnenilta... Noin, tuosta vielä pari pesunuolaisua noin niin kuin vierestä ja kohta mä tartun kiinni siitä puoleensa vetävästä magneetista. **** ärr, murr, krr**, oletkos siinä pentu ja lisäksi sensuroitua tekstiä... Juuh, ei ollut mun onnenilta ja herkkuhuvitutti jäi taas saamatta. Mutta ok, pyysin niin kauniisti anteeksi, että sain kuitenkin jäädä tähän viereen mököilemään yhdessä emoni kanssa. Ei siitä sen enempää. Vaikkei viimeinen kuva niin vaaleanpunainen ja hellännäköinen katseiltamme olekaan, niin kyllä me aika kovia hellittelijöitä kuitenkin ollaan.

Mutta kuulkaas, minulla on nyt sellainen hytinä, että tänään tapahtuu minulle jotain hyvin merkityksellistä ja jopa mullistavaa ja ennen kaikkea jotain, josta en välttämättä edes pidä. Mami on siihen malliin supatellut isukille jotain ohjeita iltaa varten. Palataan tähän sitten myöhemmin ja katsotaan, olinko oikeassa ennakkoaavistukseni kanssa.

Ei kommentteja: