tiistai 28. elokuuta 2007

Heipparallaa!

Viimeinkin tuo minun mamini terästäytyi ja sai aikaiseksi tehdä myös minulle blogin, jonka välityksellä voin lähettää terveisiä ja kertoa kuulumisia kaikilla tutuille. Ihan aluksi vähän taustaa siitä, kuka minä olen. Olen syntynyt 26.4.2006 Redcheetah's -kissalassa ja olen kissalan esikoinen. Syntymänimeni kasvattajanimen perässä on siis Pouta, mutta kuulemma minut oli "ristitty" Viiviksi jo aiiiikoja ennen syntymääni. Minun perässäni tuli siskoni Pilvi sekä velipojat Pontus ja Paroni. Pilvin kuulumisia voitte käydä lukemassa Karvalapset-blogista ja velipojille lähtee lämpimät terveiset muuten vaan. Oikea äitini on upean kaunis esikuvani eli Proxima Gepardi (Geri):

Isääni sen sijaan en ole tainnut tavata... mutta minulle on kerrottu ja oheisesta valokuvasta myös näytetty, että komea on, komea. Noh, mitä muuta nyt voi odottaakaan, kun jälkikasvua katselee. Niin, isän nimi on Amhara's Ianus (Pobre):

Ja jos jotakuta kiinnostaa, miksi juuri minä päädyin tähän uuteen kotiin, niin tässä on kuulemma syy... olin eräällä kerralla kömpinyt tulevan isukkini kämmenelle ja pötkähtänyt siihen. Se oli kuulemma sillä selvä. Noh, isukilla on kyllä silmää kauniille naiselle (huom. yksikkö...) ja erityisen ihanille pikkukisuille:

Nyt minä asutelen nykyisen mamin Susannan ja isukin Markun luona Vantaalla. Lisäksi meillä asuu aika ajoin kaksi isoa miehenalkua eli Tommi ja Miikka. Muutin tänne tarkalleen sunnuntaina 30.7.2006. Vaikka alkujärkytys olikin suhteellisen iso, niin no, kai ne asiat huonomminkin voisi olla =). Ekan yön nukuin sohvan nurkassa tyynyn alla, mutta jo toisesta yöstä lähtien olen ilahduttanut mamia ja isukkia heidän sängyssään, kuten esim. alla näkyy:

Vuosi onkin mennyt siis tosi nopeasti ja oikeastaan tosi mukavasti. Aika tehokkaasti olen noi kaksijalkaiset kietonut pikkutassujeni ympärille. Tätä mieltä oli muuten eräs tuomarikin kissanäyttelyssä...?? Minäkö hemmoteltu, höh?

Ei kommentteja: