perjantai 18. tammikuuta 2008

Näin mamma hyppää..

... juu, mulle tuli yhtäkkiä sellainen tuntemus, että mulla saattaa olla vähän kiireitä tässä tulevina viikkoina ja leikin osuus saattaa ehkä jäädä vähän vähemmälle. Tämän sisäistettyäni olenkin yrittänyt leikkiä vähän varastoon. Olin hypyissäni vaan niin nopea, ettei noi oikein ehtineet asetella kameraa siihen parhaaseen mahdolliseen asentoon, joten kuvat ovat enemmän tai vähemmän "pimeitä" ja vähän sinne päin... Idea käynee kuitenkin selville eli miksi mahan pitäisi estää pitämästä hauskaa?


Noi ihmiset olivat hieman ihmeissään ja loinkin heihin sellaisen vähän paheksuvan katseen, että älkää suottaa luokitelko mua miksikään vanhukseksi tai jotenkin muuten rajoittuneeksi vain sen takia, että masu on vähän kasvanut.

Okei, ei siinä kahdella jalalla kauaa voinut seistä, sen verran se paino kuitenkin tuntui..

Sit mitä tulee siihen edellisellä kerralla mainitsemaani "kissa ja hiiri" -leikkiin, niin mami pelasi ihan epäreilua peliä ja siksi en vielä voi millään tunnustaa hävinneeni. Hän nimittäin leikitti mua samalla ja höynäytti niin mut ylhäältä otettuun kuvaan. Onneksi sekin meni vähän epätarkaksi, joten siksikin se hylätään leikin tuloksesta. Eli mä johdan vieläkin!!


Tässä masuprojektissa tuli muuten ihan uusi käänne, nimittäin mami ei lähtenytkään tänään aamulla sinne jonnekin, missä hän yleensä päivät luuhaa. Ja näin olin ymmärtävinäni, että myöskin ensi viikon on mun seurana. Ihan jees, toivottavasti palvelu on erinomaisen hyvää ja voin vähän niin kuin lomailla.

5 kommenttia:

Risu kirjoitti...

Mukavaa viikonloppua sekä Viiville että palveluskunnalle!

Anonyymi kirjoitti...

Masu on aika suuri Viivillä...Katja veikkaa että 4 pentua!

Karvalapset kirjoitti...

Täältäkin lähtee veikkaukset, että _ainakin_ neljä siellä jonottaa. Aika mahtava massukka - ja onnittelut mamille sen ikuistamisesta :)

Pilvi lähettää siskolle hurjasti tsempityksiä ja ihastelee, miten sulavasti Viivi liikkuu viimeisilläänkin. Moista railakasta menoa ei Pilvi jaksanut ollenkaan harrastaa. Hienoa, että Viivin pennut saavat kunnon massujumppaa :D

Anonyymi kirjoitti...

Viisi abinaa sieltä tulee. ;)

Viivi on kyllä aivan mahtaa tapaus. Ihanaa viikonloppua!

Viivi kirjoitti...

Kiitos kaikille tasapuolisesti toivotuksista! Edelleen yhtenä kappaleena sunnuntaina. Yritin tänä aamuna pistää vipinää masun sisältöön ja ravasin häntä pystyssä ympäri taloa kuin hepulihetkenä konsanaan! Painon ansiosta liut oli aika makeita =) Mukavaa sunnuntai-iltaa kaikille!