sunnuntai 28. marraskuuta 2010

Kiitos teille lukijani

Ei sitä muuta voi kuin kiitollisena olla siitä, kuinka ihania lukijoita meillä on ja kuinka vakuuttavasti he osaavatkaan meidän puolesta vedota! Tonttu jos toinenkin on varmasti kommenttinne kuullut, sillä puukissahäkkyrä on muuttanut ja tämä laitekasa on minun, siis ihan oikeasti minun! Nyt minä ehkä jaksan uskoa siihen, että ehkä mä saatan saada vaikka vähän isommankin lämmittävän laitteen ihan ikiomaksi. Tuhannet kiitokset siis teille lukijamme! Ja kun minä olen vallannut tämän laitekasan, niin Säpsykäinen näppäränä tyttönä tietenkin löytää omat lämpöpaikat, vaikka sitten isukin treenikassin alta. Isukki oli meinaan jättänyt reppunsa juuri siihen, missä lattia on kaikista lämpimin. Mikäs siinä sitten, kun on lämmikettä myös päällä päin! Sitten varoituksen sananen tulevasta, jos kärsitte pentukuumeesta... Mami on nimittäin juossut koko viikonlopun ties missä ja tiedossa on kuvia puoli vuotiaasta Inkasta, yhden kuukauden ikäisestä Kaaposta ja vajaan kahden viikon ikäisistä Kerman karvapalloista. Mutta näistä sitten seuraavilla kerroilla, tämä söpöysvaroitus vain etukäteen.

5 kommenttia:

Mamma N kirjoitti...

Ihanaa, lämpöä pienille söpöläisille! Katsokaakin sitten että digiboxin päällys säilyy vapaana ;) !

Sirpa kirjoitti...

Kissalle lämpö on kaikkein tärkeintä - hyvä, että digiboksin päällinen vapautui. :)

Musta ja Harmaa kirjoitti...

Apua, pentukuumevaroitus pätkähti! Uskaltaako tänne enää tulla? Äh!

Helmi kirjoitti...

Hei Viivi! Kyllä on hienoa, että ymmärsivät viimein, mikä tarkoitus digiboxilla oikeasti on. Eikä tuo treenikassikaan varmaan pöllömpi ole...ellei se sisällä liikaa hajuja....

Minä tupsahdin tänne muistuttamaan, että pidäpäs sinä nyt mamista vuorostasi oikein hyvää huolta. Sillä on niitä naarmujakin kädet täynnä, ja muutenkin...

Mukavia ja lämpöisiä huilihetkiä
toivottelee
Helmi

Viivi kirjoitti...

Joo, ehkä noi nyt uskovat digiboxin oikean roolin!

Helmi: me yritetään pitää mamista superhyvää huolta ja isukki on luvannut auttaa tässä urakassa! Kiitos huolenpidosta ja ajatuksista maminkin puolesta! Ja mitä naarmuihin tulee, puhuttelu on emolle pidtty...

Musta ja Harmaa: uskaltaa, mutta todella söpöä tulossa... Ja melkein kaikissa väreissä...