perjantai 19. marraskuuta 2010

Rakas joulupukki...

... minä en pyydä paljoa, mutta voisitko toteuttaa nämä toiveeni:

1) Minä pyydän ihan oikeasti oman digiboxin, jonka päälle minä pienenä kissana mahdun ihan kunnolla ja ilman muita härpäkkeitä.
2) Minä pyydän mamilta ymmärrystä sen suhteen, että koristekissat eivät tarvitse laitteen lämpöä yhtä paljon kuin minä.
3) Minä pyydän mamilta ymmärrystä sen suhteen, että antaa minun nauttia rauhassa edes niistä pienistäkin lämmönrippeistä, mitä minulle suodaan tästä nykyisestä digiboxista.
4) Minä pyydän isukilta hieman malttia näihin laitepinoihin, tämä ylempi laite ei ole yhtään niin hyvin muotoiltu kuin alempi ja toisekseen, minun selkäni ja niskani kipeytyvät tässä asennossa.
5) Minä pyydän heiltä molemmilta ymmärrystä sen suhteen, että minä en mahdu kunnolla nukkumaan ihan joka rakoon.
Onko liikaa pyydetty? Yksi ainoa tavara ja enemmänkin ymmärrystä palvelijoille?

7 kommenttia:

paroni kirjoitti...

Viivi, olet niin oikeassa! Jos kauniisiin pyyntöihisi ei vastata, niin hoida asiaa omalla tassulla: koristekissat mäkeen! Tiedän, että tämä on hieman luonteemme vastaista, niin kovin mukautuvaisia olemme erilaisiin oloihin.
Tsemppiä lämmön metsästykseen siskoni!
t. veljesi Paroni oman lämpimän pesän uumenista

Viivi kirjoitti...

Paroni-rakas, sinä olet niin viisas. Arvaa vaan, tekikö mieleni kipata se kissojenkuvatus siitä vierestä lattialle, mutta kun siitä tulee kuitenkin motkotusta. Yritän tätä kautta lähestyä nyt asiaa.

Kiitos myötätunnosta!

t. siskosi, joka on vähän kade siitä teidän digiboxista...

Mamma N kirjoitti...

Voih. Vaadimme omaa digiboxia kaunokaiselle!

L-L kirjoitti...

Koristekissat kumottiin niin usein, että viimein päädyttiin ratkaisuun jossa puukissat ovat ikkulasien välissä ja vauhdikkaat pörröturkit halailevat digiboksia ja dvd-soitinta.

Lulu, Lea ja Lotta suosittelevat ratkaisua.

Heidi kirjoitti...

On se ihme, jos noin pientä toivetta, joka on esitetty näin kauniisti, ei toteuteta!

Karvalapset kirjoitti...

Tää.On.Mahtava!

Joulupukille lähti täältä välittömästi seuraavanlainen kirje:

Me, Karvalapset, täten sitoudumme olemaan odottamatta Joulupukilta ainoan ainukaista lahjaa, jos Joulupukki lupaa huolehtia siitä, että Viivi saa ikioman digiboksin, joka on varmasti riittävän suuri, lämmöntuotoltaan asianmukainen ja muotoilultaa ergonominen päivänokosia varten. On kohtuutonta, että tontut ovat jättäneet raporteissaan huomioimatta noin ilmiselvän epäkohdan kilttiäkin kiltimmän pikkukissan elämässä.
Jouluisin terveisin,
Pilvi, Morris & Santtu

Viivi kirjoitti...

Olen hyvin otettu saamastani myötätunnosta ja erityisesti Karvalasten tekemästä uhrauksesta!! Olette tosi ystäviä! Jos ei näillä toiveeni toteudu, menee kyllä minulta usko tonttujen näkö- ja ymmärryskykyyn...