tiistai 8. kesäkuuta 2010

Mä nautin...

Nyt kun Säteen huomio menee oman tenavan hoitamiseen, minä osaan kyllä ottaa ilon irti kaikesta keskipisteenä olosta! Isukin kanssa vietetään pitkiä toveja iltaisin telkkua katsellen ja mun massua rapsutellen.Mamin kanssa puolestaan otimme taannoin päikkärit terassilla ja minä hain peitoksi itselleni mamin t-paidan eli menin sinne paidan sisään pötköttelemään.
Niinpä, ei tää mummona olo mitenkään hassumpaa ole! Sorry kuvien laadusta, kun se meidän normikamera on tuolla pentuhuoneessa ja nää on otettu ihan vaan kännykällä.

Pentuhuoneesta sen verran, että pian pääsemme esittelemään silmät! Ne ovat siis auenneet, mutta valo-olosuhteet ovat olleet sen verran kehnot siellä, että ilman salamaa ei vielä ole onnistuneet saamaan järkevää kuvaa. Mutta kyllä se sieltä tulee.

1 kommentti:

L-L kirjoitti...

Juuri näin Viivi! Ota oma hellittelyhetki aina kun on vain mahdollista. Olin hetki sitten katsomassa dvd:ta olohuoneessa, ja Lotta porhalsi siihen ensin viereen ja sitten syliin puskemaan ja pussailemaan. Ei oltu Lotan kanssa pitkään aikaan halittukaan ja neiti tuli muistuttamaan siitä.

Kaikilla on hyvä mieli kun käy välillä halimassa ja pussailemassa lähimpiä ihmisiä <3