torstai 16. syyskuuta 2010

Saunaseikkailut jatkuvat

Niinhän siinä sitten kävi, että mun on tunnustettava se, että olen ihan onnettoman hidas. Voitte kuvitella, että tämä julkinen tunnustus vaati aika paljon. Siis... seuraavalla saunanlämmityskerralla kyttäsin tilannetta silmä kovana ja olin valmiina syöksymään tyynylleni. Mutta ei, niin ei. Siellä se ipana nakotti ja mitä muuta - no Säde oli päättänyt vallata sen mun viime kertaisen pötköttelypaikan. Anna mun kaikki kestää. No, se Säteen tyyny oli edelleen vapaana ja niinhän mun oli alennuttava sille tasolle, että valtaan toisen paikan. Ja mitä sitten, ipana päätti tulla lohduttamaan minua ja änkesi pienen peppunsa siihen ihan mun kylkeen. Enhän mä voinut sitä siitä poiskaan ajaa, oli se sen verran lutuinen ele, kun näki, että molemmat mun paikat oli viety. Säteelle tais vaan tulla vähän hätä, että mä omin sen aarteen, kun kutsui sen verran vaativasti, että Inkan oli pakko totella. Varmuuden vuoksi vielä alkoi pesemään Inkaa, ikään kuin musta nyt likaa olis tarttunut... kehtaakin epäillä. Joku voi tietty kysyä, että missäs ne palvelijat saunovat? No, ei niillä niin väliä, laittakoot lisää vaatetta, jos kylmä tulee.

2 kommenttia:

L-L kirjoitti...

Heh, hirnuin itsekseni tälle postaukselle. Jotenkin niiiin perikissamaista ajatella, että pääasia että mun peppu mahtuu.

Ja mikäs on ihmisten saunoessa, jos tulee kylmä niin lisää vaatetta, kyllä ihmiset kissoen mielestä tekee muitakin erikoisia juttuja :D

Mamma N kirjoitti...

Täällä ollaan kyllä ihan rakastuneitä teikäläisiin! Niin suloisia.