maanantai 29. elokuuta 2011

Näytelmiä

Lauantaina oli vuorossa näytelmiä... No itse näytelmistä ei mitään ihmeellistä kerrottavaa, serti toki tuli, mutta haluaisin nostaa kolme asiaa sieltä esille ja mami kuulemma vielä yhden lisää.
1) Tuomari sanoi minua hemmotelluksi primadonnaksi, jolla on tuhma katse. So? Entä sitten? Se olen minä ja siksi olenkin niin ihana, eikö totta? Onko tässä jotain pahaa?
2) Äiti-tytär -erikoisluokan tuomaria kehoittaisin menemään pikaisesti silmälääkäriin. Hän oli sitä mieltä, että minä mukamas olisin kauniimpi kuin kaikista kaunein eli emoni Geri. Hah, tätä nyt ei kukaan usko ja ei ollut edes aprillipäivä. Näin omahyväinen edes minä en ole, että tämän ns. ostaisin todesta.
3) Tutustuimme Naukulan Mammaan ja se oli todella kivaa! Anteeksi vaan, että olin hieman huonolla tuulella juuri silloin, mutta olin vähän närkästynyt siitä, että tuomarin mielestä en edes osannut pitää suutani kiinni sillä hetkellä, kun minua arvostellaan. Ohjeissa lukee, että kissan esittelijä saa puhua vain kysyttäessä, kissan osalta ei liene mitään ohjeistusta??? Naukulan Mamma oli kyllä kiva tyyppi, samaa mieltä mamin kanssa.

Ja mitä mami haluaa lisätä tähän, niin siitä olen samaa mieltä eli mamin mielestä superkivaa oli myös nähdä mun lapsenlapset eli Saagan Linnea ja Säpsyn Kuje-Inka. Mitä kaunottaria... oih!

5 kommenttia:

Anne ja Proximat kirjoitti...

Mamille: näin se alkoi taas työviikko naurunpyrskähdyksiä pidätellessä, mikäs sen mukavampaa maanantaiaamuna!

Viiville: tarkkanäköisyytesi on uskomatonta. Kauniin lisäksi olet myös älykäs (mutta senhän me jo kaikki tiesimmekin). Tähän tosin pitää kehaista, että samainen tuomari oli sitä mieltä, että isoäitisi velipuolen tyttärentytär Lootus on aivan erityisen älykäs myös, näin lukee myös arvostelusetelissä (ja silloinhan sen on oltava totta, eikö niin?).

Viivi kirjoitti...

Kyllä, tottahan se on, että Lootus on älykäs! Osasihan hän ottaa mallia minun häkki-ilmeestänikin, joten todistettavasti totta!

Saila kirjoitti...

:-D Kuulostaa kyllä siltä, että olet täydellinen kissaneito! Viimeistä viiksikarvaa ja luonteenpiirrettä myöten.
Naukulan Mamma ON tosi kiva, kaikkien ihmisten ja kissojen mielestä. Pitäisikö minunkin alkaa käydä näytelmissä, olisi niin kiva nähdä sinunlaisia söpöyksiä joilla on asennetta, ja monia muitakin kissarotujen edustajia, joita en ole muualla nähnyt kuin kirjojen kuvissa!

Mamma N kirjoitti...

No kiitos kiitos :) Miksipä sitä olisi Viivin tarvinnutkaan minusta perustaa. Viivihän tietää, että on jo minut hurmannut ♥

Karvalapset kirjoitti...

Oih ja voih! Yritimme lähettää täältä ihmisdelegaation teitä moikkaamaan, mutta ei onnistuttu.

Itse olisin mielelläni tullut kannustamaan, mutta kuulemma meitä taikatassuisia kissoja ei paikalle päästetä.

Oli miten oli, tämä suvun naiset ovat todistettavasti siis sekä kauniita että älykkäitä ;D

Terv. Pilvi-siskosi ^..^