keskiviikko 12. joulukuuta 2007

Sunnuntai-aamun täyttymys ja kahden päivän aherrus

Sit se tapahtui, se suuri täyttymys! Se, minkä perään olen tässä useampaan kertaan kutsuhuutoja heitellyt! Se, miksi Pacokin meillä kylässä oli. Ja kun alkuun pääsimme, niin siitähän ei meinannut loppua tulla ollenkaan. Kokeilimme sitä saunan lauteilla, lauteiden alla, pesuhuoneessa, kodinhoitohuoneessa, eteisessä, keittiössä, olohuoneessa, käytävällä.... Ja vaikka se vähän tekikin kipeää, niin noin viiden minuutin jälkeen olin taas valmis uuteen kierrokseen.


Siinä touhun lomassa piti kyllä muistaa huolehtia turkin puhtaudestakin ja tän ajan Paco yleensä käytti lepäilyyn ja tietenkin minun kauneuteni ihasteluun.



Välillä taas kehiin näitä mun sydämensulattavia lattiavenytyksiä...

Mutta katsokaa nyt, kuinka ihanan hellä ja romanttinen minun sulhoni oli, hän jopa pesikin minut lopuksi! Tosin on syytäkin, sen verran kovasti hän aluksi mua niskasta otti kiinni. Onneksi olen nopea oppimaan ja maanantaina ei tarvinnut enää edes nistasta tarttua kiinni, kun olin jo valmista kauraa "hellittäväksi".
Ja varsinkaan maanantaina en ollut enää edes helppo nakki, vaan ihan varma nakki...

Ei kommentteja: