perjantai 5. kesäkuuta 2009

Kesä....

... huhuu? Noi ovat luvanneet mulle ihan oikeasti, että ehdin vielä kesästä nauttimaan ulkona, mutta jos se kesä on tätä, niin kiitos vaan, mutta ei kiitos. Eihän se kesä vaan taas meitä ole ohittamassa? Antoi niin ihanan maistiaisen ja nyt sitten vain nuollaan niitä rippeitä huulilta. Tiedän tiedän, olen kärsimätön, mutta eihän tästä nyt mitään tule, että pelkkä ulos katsominenkin alkaa paleltamaan.

Mutta oli se vaan hyvä, että jätettiin tenavien terassikuvat tähän kertaan, niin on mitä muistella. Lisäksi ennakkokommentit kuvista kertoivat, että tällä kertaa Viljakin näyttää jopa ihan itseltään... Moni-ilmeinen tenava meillä, eikö totta?

Aloitetaan kuvat yhteisposeerauksella terassin kiipeilypuun päältä. Jotenkin tätä kuvaa katsellessa tulee minulle emona mieleen se, että mihin katosivat ne kaksi pientä vauvaa, jotka minulla vielä hetki sitten olivat? Tässähän on jo oikeasti pikkukisuja ihmettelemässä suuren maailman näkymiä. Ja kun siihen lisää vielä tämän Viljan hyvinkin tuumiskelevan kuvan, niin oikeasti, missä on minun pikkuvauvat? No, kyllä mä keinon tiedän, miten pikkuvauvat saa takaisin ainakin kuvainnollisesti.. sen kun vähän nisää vilautan, niin johan alkaa vauvatouhut kiinnostamaan =)

Ja välillä sitten ihan yksittäisposeerauksiakin, tosin tässä vaiheessa alkoi jo olla vähän unihiekkaa silmissä, mutta jotenkin molemmat ovat niin ihanan rauhallisen oloisia näissä. Viikon 9 varrella otettuja muitakin kuvia löytyy sitten täältä.

Ei kommentteja: